dinsdag 24 januari 2012

Laatste projecten Freelance.nl







Freelance.nl werkt: 180.000 leden, 7000 actieve opdrachtgevers en elke 5 minuten een nieuwe opdracht.
Freelancers: gratis aanmelden

Opdrachtgevers: gratis aanmelden

Uw expertise aanbieden op Freelance.nl.


Freelance.nl koppelt u als freelancer op een
logische en efficiënte manier aan nieuwe projecten
die passen bij uw profiel.

Door te registreren als freelancer kunt u:

- bieden en reageren op aangeboden projecten.
- op de hoogte blijven van relevante nieuwe projecten.

Kijk naar de voordelen van FreelancePro



Plaats uw project op Freelance.nl.

Met Freelance.nl vindt u voor elk project snel de
juiste freelancer tegen de beste voorwaarden.


Door u te registreren als opdrachtgever kunt u:


- projecten plaatsen.
- overzichtelijk uw actieve projecten en reacties bekijken.
- direct zoeken naar freelancers.


Klik Hier om direct naar de Laatste Projecten van Freelance nl te gaan.
Klik hier voorde  RSS Nieuw Feed Laatste Projecten Van Freelance Nederland




***************************************************************
Freelance Nederland

.

Freelance.nl is de grootste website voor zelfstandige ZZP-ers/ondernemers en werkzoekenden.

Als gevolg van de macro trend van een explosieve stijging van het aantal freelancers in een veelheid van sectoren faciliteert Freelance.nl intermediairs, freelancers en opdrachtgevers in hun zoektocht naar het ideale werk en de beste mensen.

Hierbij staat het belang van de freelancer centraal en wordt vanzelfsprekend gekeken naar de wensen en belangen van opdrachtgevers,teneinde een goede wisselwerking tussen beide te realiseren.

Het aantal bezoekers op freelance.nl is afgelopen periode meer dan verdubbeld (+125%), het aantal pagina’s getoond is gestegen met 290% en per bezoek worden 8 of 9 pagina’s getoond aan de bezoeker.

Met meer dan 189.000 geregistreerde gebruikers en meer dan 17.000 unieke bezoekers per dag is Freelance.nl de grootste Nederlandse marktplaats  voor zelfstandige ondernemers.

Administratief algemeen
data entry, persoonlijke assistentie, presentaties, etc..

Advies/Educatie
consultancy, support, coaching documentatie processen, etc..

Financieel
boekhouding, planning, belasting, administratief advies etc..

Grafisch/Multimedia
banners, logos, huisstijl, animaties, fotografie, webgraphics, audio etc..

Netwerk/Systemen
netwerk beheerders, installaties, telecom, onderhoud, etc ..

Software/Applicaties
software development, database ontwerp,software debugging etc..

Tekst Vertaling
contracten en documenten, vertaal diensten, persberichten etc..

Management
interim beheer, projectleiders, static management etc..

Marketing/Communicatie
sales, reclame, strategie, relatie- beheer, presentaties etc..

Website ontwikkeling
html, hosting, scripting, zoek machine optimalisatie etc.

Zorg /Welzijn
Medisch, thuiszorg, geestelijke zorg, lichamelijke verzorging etc..


RSS Nieuws Feeds Freelance Nederland

Met RSS Feeds kunt u dus direct en zonder uw email adres op te geven, zien of er nieuwe informatie op Freelance Nederland of bjj de RSS- dienst van Uw keuze zijn verschenen!





Freelance Markt Blog RSS

Freelance Markt Tweets RSS




Tags

Freelancefair.BV, Freelance.nl,  Freelance, freelance marktplaats,freelancers,  zzper,zelfstandige ondernemers, freelance-opdrachtgevers freelance intermediairs,freelance projecten. freelance prikbord, freelance-discussieforum.Gratis profiel maken op Freelance Nederland

***************************************************************


FREE LANCE PRO ACCOUNT

Door op te waarderen naar een Freelance Pro account kunt u zich onderscheiden als freelancer binnen de freelance.nl marktplaats.

Een aantal freelance.nl diensten zijn alleen beschikbaar voor Freelance Pro gebruikers.

 

Een overzicht van de voordelen:


  • Als eerste reageren op nieuwe projecten.
  • Prioriteits-positie bij zoekopdrachten van opdrachtgevers.
  • Feedback geven over opdrachtgevers en freelancers.
  • Vermelding van uw Pro-status bij reacties die u plaatst.
  • Een vrij HTML veld op uw profiel pagina voor bijvoorbeeld een portfolio.
  • Uw contactgegevens en website direct toegankelijk via uw profiel.
  • Email notificaties van nieuwe projecten op basis van trefwoorden.
De kosten hiervoor bedragen slechts € 48.00 tot 29/01/2013.

klik Hier om direct  op te waarderen naar een naar een Freelance Pro account.


Freelance Nederland


Als gevolg van de macro trend van een explosieve stijging van het aantal freelancers in een veelheid van sectoren faciliteert Freelance.nl intermediairs, freelancers en opdrachtgevers in hun zoektocht naar het ideale werk en de beste mensen.

Hierbij staat het belang van de freelancer centraal en wordt vanzelfsprekend gekeken naar de wensen en belangen van opdrachtgevers,teneinde een goede wisselwerking tussen beide te realiseren.

Het aantal bezoekers op freelance.nl is afgelopen periode meer dan verdubbeld (+125%), het aantal pagina’s getoond is gestegen met 290% en per bezoek worden 8 of 9 pagina’s getoond aan de bezoeker.

Met meer dan 189.000 geregistreerde gebruikers en meer dan 17.000 unieke bezoekers per dag is Freelance.nl de grootste Nederlandse marktplaats  voor zelfstandige ondernemers.


Gratis inschrijven Freelance.nl?

U kunt zich gratis registreren via  Freelance.nl en een profiel aanmaken.

Een profielpagina is uw persoonlijke pagina waarmee u zich kan onderscheiden op Freelance.nl.

Hier kunt gegevens kwijt als een beschrijving van uw bedrijf en / of diensten, een bedrijfslogo, een overzicht van de trefwoorden waarop u uw profiel vindbaar wilt hebben. Zodat dit alles inzichtelijk is voor mogelijk geïnteresseerden.

Discussieplatform

Op het discussieplatform  kunt u mee discussiëren over allerlei onderwerpen en kunt u hier een nieuw onderwerp aanmaken. Deze nieuwe onderwerpen worden voor plaatsing gekeurd op relevantie.

Projecten

Een project is de omschrijving van een aangeboden freelance opdracht. Geïnteresseerde freelancers kunnen hierop reageren, zodat de vragende en aanbiedende partijen met elkaar in contact komen.

Opdrachtgevers:

Bedrijf / instelling / overheid welke invulling zoekt van een tijdelijke vacature binnen haar eigen organisatie.

Intermediair welke bemiddelt tussen opdrachtgever en opdrachtnemer. De Intermediair als opdrachtgever kan een tijdelijke vacature ter invulling hebben waarin zij vanuit haar eigen personeelsbestand niet kan voldoen.

Deze intermediairs zijn vooral detacheringbureaus, uitzendbureaus en interim-bureaus.

Particulieren / zelfstandigen die zelf bemiddelen bij de invulling van een tijdelijke opdracht bij een bij hen bekend bedrijf of instelling.

Het Prikbord

Heeft u iets aan te bieden of zoekt u iets wat het leven van een freelancer eenvoudiger kan maken. Plaats dan uw freelance advertentie op het Freelance Fair Prikbord.

Uw advertentie blijft 30 dagen actief op het prikbord en wordt daarna automatisch verwijderd.

Regelmatig worden in het forum op deze site advertenties voor zaken als huurruimte,
maar ook andere materiële zaken, gevraagd of aangeboden.

Advertentie mogelijkheden

Er zijn 3 advertentie-formaten beschikbaar.

Banner (formaat: 468x60 gif/jpg/swf) welke vertoond wordt boven elke pagina.

(ROS) Er zijn maximaal 5 posities in de rotatie. Uw banner is minimaal 20% van
alle pageviews in beeld.

Leaderboard (formaat 728 x 90 gif/jpg/swf) welke wordt vertoond in het midden
van elke pagina (ROS). Er zijn maximaal 5 posities in de rotatie. Uw leaderboard
is minimaal 15% van alle pageviews in beeld.

Buttons (formaat 234x60 gif/jpg/swf) worden willekeurig geroteerd op alle
pagina's (ROS) van Freelance.nl, midden en onder. Er zijn maximaal 3 posities
in de rotatie. Uw button is minimaal 33% van alle pageviews in beeld.

Uw trefkans op contact met de bezoeker word hiermee groter dan 100%!

Afspraken over verschillende looptijden zijn mogelijk.

Onze tarieven voor adverteren zijn zeer concurrerend. Indien u deze omrekent
naar een tarief op basis van CPM is er geen vergelijkbaar aanbod beschikbaar
voor het bereiken van uw doelgroep.

Voordelen Freelance-pro account

U kunt als eerste reageren op nieuwe projecten.

Freelancer zonder Pro status kunnen eerst 24 uur na plaatsing van een nieuw project hierop reageren.

Bij zoekopdrachten van opdrachtgevers verschijnen de profielen van Freelance Pro-gebruikers bovenaan in de lijst met zoekresultaten. Dit in volgorde van opwaardeerdatum; vroege Freelance Pro-gebruikers hebben een hogere positie.) Vermelding van uw Pro-status bij reacties die u plaatst.

Zowel in uw profiel als bij reacties zal, als u dit op prijs stelt, uw Freelance Pro-status vermeld staan.

Op de profiel pagina van een opdrachtgever of freelancer kunt u met een pro-account feedback geven.

Andere gebruikers van Freelance.nl zijn dan op de hoogte van uw ervaringen met deze partij.

Uw contactgegevens en website zijn direct toegankelijk via uw profiel.
In het profiel van freelancers zonder Pro-status zijn deze velden verborgen.

Potentiële opdrachtgevers kunnen deze gegevens dus niet direct inzien.

De kosten voor een Freelance Pro-account bedragen slechts 4 € per maand
(€ 48,00 per jaar  exclusief BTW).

Klik hier om direct te registreren voor een Freelance Pro account


Privacy verklaring Freelance Fair B.V. (t.b.v. www.freelance .nl)

Initiatiefnemers zijn ondernemende professionals die innovatief en creatief denken combineren met een solide kennis en ervaring in de wereld van multimedia, detachering, marketing en finance.

Freelance Fair B.V. houdt zich aan de Nederlandse Wet Bescherming Persoonsgegevens (WBP), de Europese richtlijnen en de algemeen aanvaardbare normen van goed fatsoen en geldende gedragcodes voor internetgebruik en communicatie.

Het verstrekken van persoonsgegevens

Uitgangspunt van Freelance Fair B.V. is dat een gebruiker te allen tijde zelf de keuze heeft wel of niet gegevens in te voeren. Het verstreken van persoonsgegevens is daarom een bewuste keuze van de gebruiker. Freelance Fair B.V. kan bij het aanbieden van haar diensten vragen om persoonsgegevens. Freelance Fair B.V. verzamelt via haar website(s) niet meer persoonsgegevens dan nodig is voor een goede dienstverlening. De verzamelde persoonsgegevens worden, binnen de grenzen van de wettelijke voorschriften, gebruikt in het kader van de bedrijfsvoering van Freelance Fair B.V. en/of andere aan Freelance Fair B.V. gelieerde ondernemingen en worden niet langer bewaard dan de bedrijfsvoering vereist of dan wettelijk is verplicht.

Het spreekt voor zich dat Freelance Fair B.V. zeer zorgvuldig omgaat met persoonsgegevens. Deze worden verwerkt in een database en dit wordt ingezet voor het samenbrengen van freelancers en opdrachtgevers op basis van door alle deelnemers (freelancers en opdrachtgevers) ingevoerde gegevens. Als het gaat om een betaalde dienst, b.v. Freelance PRO/opdrachtgever PRO gebruikt Freelance Fair B.V. de gegevens eveneens om te factureren.

Het is ook mogelijk dat Freelance Fair B.V. de gegevens gebruikt om gericht te mailen. Zo worden freelancers bijvoorbeeld ge�nformeerd per e-mail als een opdracht, waarvan Freelance Fair B.V. op basis van profielkeuzes vermoedt dat deze interessant is voor de freelancer, wordt geplaatst op freelance.nl.

Freelance Fair is van mening dat haar systemen altijd goed moeten functioneren en over voldoende capaciteit moeten beschikken. Freelance Fair B.V. spant zich in passende technische en organisatorische maatregelen te treffen met als doel de persoonsgegevens van de Afnemer te beveiligen tegen verlies of onrechtmatig gebruik. Deze maatregelen garanderen, rekening houdend met de stand van de techniek en de kosten van de tenuitvoerlegging, een passend beschermingsniveau gelet op de risico's die de verwerking en de aard van de gegevens met zich mee brengen.

Rechten

Freelance Fair B.V. is transparant over de manier waarop ze met persoonsgegevens omgaat.Als u toch nog vragen hebt over de manier waarop Freelance Fair B.V. met uw persoonsgegevens omgaat, kunt u altijd een bericht met uw specifieke vraag sturen aan: Freelance Fair B.V., Postbus 9325, 3007 AH Rotterdam, Nederland.

U kunt ook een bericht aan bovenstaand adres sturen als u wilt weten welke gegevens over u zijn vastgelegd, als u gegevens wilt corrigeren en als u gegevens wilt laten wissen of geen berichten meer wenst te ontvangen. Wilt u gebruik maken van uw recht op inzage in persoonsgegevens, mag Freelance Fair volgens de regels van de wet hiervoor een maximale vergoeding van € 4,50 vragen.

Freelance Fair.BV

Freelance Fair BV is een initiatief van een beperkt aantal onafhankelijke private
investeerders die Freelance.nl  hebben uitgebouwd  tot dé nummer 1
marktplaats voor freelancers en opdrachtgevers.

De initiatiefnemers zijn ondernemende professionals die innovatief en creatief denken combineren met een solide kennis en ervaring in de wereld van multimedia, detachering, marketing en finance.

Freelance,nl staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel
als onderdeel van Freelance Fair

Freelance Fair B.V., Postbus 9325, 3007 AH Rotterdam,
BTW: NL8193.47.796.B01 - KVK: 24433449


Website Links


Freelance.nl gratis inschrijven

Freelance Pro account



Met RSS Feeds kunt u dus direct en zonder uw email adres op te geven, zien of er nieuwe informatie op deze blog of bjj de RSS- dienst van Uw keuze zijn verschenen!






 Freelancemarkt Tweets RSS





RSS Acties Codes en Kortingen Freelancemarkt








RSS Alle banen in Amsterdam 



RSS ZZP Vacatures Per Provincie

RSS ZZP Vacatures Groningen
RSS ZZP Vactures Gelderland
RSS ZZP Vacatures Friesland
RSS ZZP Vacatures Limburg
RSS ZZP Vacatures Drenthe
RSS ZZP vacatures Overijssel
RSS ZZP Vacatures Flevoland
RSS ZZP Vacatures Utrecht
RSS ZZP Vacatures Brabant
RSS ZZP Vacatures Zeeland
RSS ZZP Vacatures Noord Holland
RSS ZZP Vacatures Zuid-Holland

RSS Freelance Vacatures Heel Nederland

RSS ZZP Vacatures Heel Nederland







Tags:


Freelancefair.BV, Freelance.nl,  Freelance, freelance marktplaats,freelancers,  zzper,zelfstandige ondernemers, freelance-opdrachtgevers freelance intermediairs,freelance projecten. freelance prikbord, freelance-discussieforum. RSS ZZP Vacatures Per Provincie Nieuws Freelance opdrachten en werkgeversRSS ZZP Vacatures Groningen RSS ZZP Vactures Gelderland  SS ZZP Vacatures Friesland RSS ZZP Vacatures Limburg RSS ZZP Vacatures Drenthe RSS ZZP vacatures Overijssel
RSS ZZP Vacatures Flevoland RSS ZZP Vacatures Utrecht RSS ZZP Vacatures Brabant RSS ZZP Vacatures Zeeland RSS ZZP Vacatures Noord Holland RSS ZZP Vacatures Zuid-Holland
RSS Freelance Vacatures Heel Nederland RSS ZZP Vacatures Heel Nederland

woensdag 18 januari 2012

Persberichten




AllePersberichten.nl is een nieuwe website voor bedrijven en journalisten. Bedrijven verspreiden effectief hun persberichten door plaatsing op AllePersberichten.nl en bijbehorende automatische verspreiding via E-mail en RSS naar journalisten.

Over Ons
Persbericht versturen
AllePersberichten.nl - Effectieve distributie van Nederlandse persberichten !

AllePersberichten.nl is een complete nieuwe manier voor het distribueren van persberichten. Naast het plaatsen van persberichten op AllePersberichten.nl verspreiden we persberichten ook via e-mail en rss.


Verspreiding van persberichten via AllePersberichten.nl
Al de persberichten die bij AllePersberichten.nl worden aangemeld worden na controle geplaatst op www.allepersberichten.nl. Eenmaal geplaatst worden de persberichten nooit meer verwijderd. Via opgegeven criteria als bijvoorbeeld categorie en bedrijf zijn de persberichten altijd gratis te bekijken.

AllePersberichten
AllePersberichten.nl - Effectieve distributie van Nederlandse persberichten !


Verspreiding van persberichten via e-mail
Journalisten e.d. kunnen op AllePersberichten.nl gratis een account aanmaken. In dit account kunnen ze aangeven van welke persberichten ze een notificatie wensen te ontvangen. Als variabele kunnen ze een zoekwoord, een categorie en of een bedrijfsnaam opgeven. Verder kunnen ze de frequentie opgeven waarmee ze e-mails wensen te ontvangen. AllePersberichten.nl verstuurt vervolgens al de persberichten die aan de opgegeven criteria voldoen in de opgegeven frequentie per e-mail op.

Verspreiding van persberichten via rss
Rss is een internationale standaard voor het opmaken van tekst. Middels onze RSS feeds kunnen geplaatste persberichten op allepersberichten.nl gemakkelijk doorgeplaatst worden op honderden andere websites en rss readers. Geïnteresseerden kunnen zelf aangeven van welke bedrijven, welke categorieën en of van welke persberichten (welke een bepaald zoekwoord bevatten) op de hoogte willen worden gehouden. AllePersberichten.nl maakt vervolgens een persoonlijke rss feed voor de geïnteresseerde welke deze direct in zijn / haar eigen website kan plaatsen. Op deze manier toont de website van de geïnteresseerde automatisch het laatste relevante nieuws voor die website

Zelf een persbericht versturen?
Een persbericht versturen doet u snel en effectief via AllePersberichten.nl. AllePersberichten.nl biedt het meest actuele persoverzicht van Nederland. Eventueel kunt u uw persbericht voorzien van afbeeldingen, video's en of andere bijlagen. Naast onze tienduizenden bezoekers per dag verspreiden wij alle persberichten ook direct naar de media via Rss en E-mail. Een persbericht versturen via AllePersberichten.nl kost eenmalig 49 euro inclusief BTW. Registreer - Login

AllePersberichten.nl
AllePersberichten.nl is onderdeel van InternetInvestering.nl Bv. InternetInvestering.nl Bv is een dochteronderneming van Sketch Capital Bv.

Algemene Voorwaarden AllePersberichten.nl


Artikel 1: Definities

AllePersberichten.nl: de websites AllePersberichten.nl, AllePersberichten.com, AllePersfotos.nl, AllePersvideos.nl, AllePersconferenties.nl & AlleNieuwsberichten.nl. Allen beheerd door InternetInvestering.nl BV met k.v.k. nr. 20.14.15.94 en/of de door InternetInvestering.nl BV ingeschakelde toeleveranciers.

Dienstverlening / Dienst(en): Waar in deze algemene voorwaarden over Dienstverlening of dienst(en) wordt gesproken moet hieronder worden verstaan de verschillende diensten die AllePersberichten.nl biedt. Hierbij kan bijvoorbeeld, doch niet gelimiteerd, gedacht worden aan de verspreiding van persberichten, het schrijven van een persbericht en of het samenstellen van gepersonaliseerde e-mails en of RSS-feeds met als doel het distribueren van complete pers- en of nieuwsberichten. Ook het bezoeken van AllePersberichten.nl wordt beschouwd als een dienst.

Abonnementsdiensten: Klant kan er voor kiezen in 1 keer meerdere diensten af te nemen. Deze combinatie van diensten wordt in deze een abonnementsdienst genoemd.

Content: Alle gegevens, bijvoorbeeld, doch niet gelimiteerd, teksten en afbeeldingen, die te vinden zijn op AllePersberichten.nl.

Levering: Waar in deze algemene voorwaarden wordt gesproken van "levering" en of "levering (van zaken)", wordt daaronder tevens verstaan het verrichten van diensten en werkzaamheden van welke aard dan ook.

Klant: De natuurlijke persoon of rechtspersoon die via AllePersberichten.nl gebruikt maakt van een Dienst.

Overeenkomst: Gecommuniceerd aanbod van AllePersberichten.nl, aanvaarding hiervan door klant en goedkeuring hiervan door AllePersberichten.nl. De overeenkomst tussen AllePersberichten.nl en klant komt tot stand door een schriftelijke of mondelinge order van een door klant bestelde dienst van AllePersberichten en de aanvaarding van deze order door AllePersberichten.nl. Onder schriftelijke order wordt in deze tevens e-mail correspondentie verstaan.

Gepersonaliseerde AllePersberichten.nl informatiebronnen: AllePersberichten.nl heeft een systeem ontwikkelt waarmee klant enkel voor hem relevante content via AllePersberichten.nl verkrijgt. Via criteria als categorie, bedrijfsnaam en of zoekwoord selecteert AllePersberichten.nl al de relevante content op AllePersberichten.nl en verstuurt deze in de door de klant aangegeven frequentie via bijvoorbeeld, doch niet gelimiteerd, RSS en E-mail op.

Artikel 2: Toepasselijkheid

1. Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op al de aanbiedingen van AllePersberichten.nl en op alle door AllePersberichten.nl aangegane overeenkomsten, hoe ook genaamd. Met name zijn deze voorwaarden ook van toepassing op alle door AllePersberichten.nl geboden diensten.
2. Van het in deze algemene voorwaarden bepaalde kan uitsluitend en alleen worden afgeweken indien en voorzover zulks uitdrukkelijk, schriftelijk is overeengekomen.
3. Indien ook de klant naar (zijn) algemene voorwaarden verwijst, zijn de voorwaarden van de klant niet van toepassing. Dit is alleen anders indien en voorzover de toepasselijkheid van de voorwaarden van de klant niet in strijd komen met de algemene voorwaarden van AllePersberichten.nl, dan is slechts het in de algemene voorwaarden van AllePersberichten.nl bepaalde van toepassing. Enig andersluidend beding in de algemene voorwaarden van de klant doet aan het voorgaande niet af.
4. Door gebruik te maken van de website AllePersberichten.nl en/of de diensten van AllePersberichten.nl verklaart u kennis te hebben genomen van deze algemene voorwaarden en verklaart u tevens onvoorwaardelijk volledig akkoord te gaan met de inhoud hiervan.

Artikel 3: Privacy

1. Tot de klant herleidbare gegevens verkregen via AllePersberichten.nl worden opgeslagen in een beveiligde database.
2. Klant heeft altijd recht op inzage in welke tot hem/haar herleidbare gegevens AllePersberichten.nl bij houdt. Dit kan enkel schriftelijk met een aangetekende brief (AllePersberichten.nl, Etnastraat 20 4814 AA te Breda) worden aangevraagd. Mocht het verstrekken van deze tot de klant herleidbare gegevens gepaard gaan met kosten voor AllePersberichten.nl, dan is AllePersberichten.nl gerechtigd deze kosten te verhalen op klant.
3. Klant heeft altijd recht op verwijdering van de tot hem/haar herleidbare gegevens die AllePersberichten.nl bij houdt. Dit kan enkel schriftelijk met een aangetekende brief (AllePersberichten.nl, Etnastraat 20 4814 AA te Breda) worden aangevraagd. Mocht het verwijderen van deze tot de klant herleidbare gegevens gepaard gaan met kosten voor AllePersberichten.nl, dan is AllePersberichten.nl gerechtigd deze kosten te verhalen op klant

Artikel 4: Klachten

Klachten van de klant die betrekking hebben op de dienstverlening van AllePersberichten.nl dienen schriftelijk per aangetekende brief met daarin een duidelijke nauwkeurige omschrijving van de klacht aan AllePersberichten.nl ter kennis worden gebracht (AllePersberichten.nl, Etnastraat 20, 4814 AA Breda)

Artikel 5: Aansprakelijkheid

1. De content op AllePersberichten.nl is geheel onder voorbehoud. De content is afhankelijk van vele factoren waarop AllePersberichten.nl vaak geen invloed heeft. AllePersberichten.nl velt bijvoorbeeld geen oordeel over de geschiktheid en/of volledigheid van de geboden informatie in de gepubliceerde persberichten. AllePersberichten.nl kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor eventuele tekortkomingen of onjuistheden in deze gepubliceerde persberichten. AllePersberichten.nl kan voor de content op de website AllePersberichten.nl niet aansprakelijk worden gesteld.
2. Klant is aansprakelijk voor de door hem toegevoegde content op AllePersberichten.nl

Artikel 6: Auteursrecht

1. Auteursrecht van alle content berust bij AllePersberichten.nl
2. AllePersberichten.nl heeft het recht bepaalde klanten toegang te verschaffen tot gepersonaliseerde AllePersberichten.nl informatiebronnen. Klant mag de gegevens in deze gepersonaliseerde AllePersberichten.nl informatiebronnen enkel openbaar maken volgens de met AllePersberichten.nl afgesproken wijze en op de met AllePersberiichten.nl overeengekomen media.
3. Indien klant toestemming heeft tot het openbaar maken van een gepersonaliseerde AllePersberichten.nl informatiebron betreft dit enkel een niet-exclusieve niet-overdraagbare overeenkomst.
4. Klant is niet gerechtigd de content op AllePersberichten.nl of de verkregen informatie via gepersonaliseerde AllePersberichten.nl informatiebronnen op te slaan in een archief. Content op informatie verkregen via gepersonaliseerde AllePersberichten.nl informatiebronnen mag maximaal 1 maand in een eigen database opgeslagen worden.

Artikel 7: Geheimhouding

1. Klant is gehouden tot geheimhouding van alle gegevens, afkomstig van AllePersberichten.nl, welke als vertrouwelijk zijn aan te merken. Hieronder vallen bijvoorbeeld, doch niet gelimiteerd, login gegevens en paswoorden.
2. Op verzoek van daartoe bevoegde autoriteiten is AllePersberichten.nl gerechtigd tot de klant herleidbare gegevens te verstrekken.

Artikel 8: De Overeenkomst

De overeenkomst tussen AllePersberichten.nl en klant komt tot stand door een schriftelijke of mondelinge order van een door klant bestelde dienst van AllePersberichten en de aanvaarding van deze order door AllePersberichten.nl. Onder schriftelijke order wordt in deze tevens e-mail correspondentie verstaan.

Artikel 9: Prijzen

1. Alle op AllePersberichten.nl vermelde prijzen en tarieven zijn exclusief BTW.
2. Alle op AllePersberichten.nl vermelde prijzen en tarieven zijn onder voorbehoud en kunnen tussentijds gewijzigd worden.
3. Levering geschiedt tegen de op het moment van bestelling bij AllePersberichten.nl geldende prijzen.

Artikel 10: Betaling, Wettelijke rente & Kosten

1. Facturatie aan de klant geschiedt door AllePersberichten.nl.
2. AllePersberichten.nl brengt de door de klant verschuldigde bedragen middels een factuur in rekening. Volgens de overeenkomst wordt deze factuur automatisch ge�ncasseerd dan wel dient betaling hiervan te geschieden binnen veertien (14) dagen na factuurdatum. Klant verklaart de in de overeenkomst genoemde diensten te aanvaarden en daarvoor in euro's te betalen.
3. AllePersberichten factureert klant voor de abonnementsdiensten per kalenderkwartaal steeds drie maanden vooruit, tenzij partijen schriftelijk anders zijn overeengekomen.
4. Na het verstrijken van de betalingstermijn is Klant in verzuim en is hij de wettelijke rente verschuldigd. Is Klant in verzuim of schiet hij op andere wijze tekort in het nakomen van ��n of van meer van zijn verplichtingen, een inbreuk op auteursrechten daaronder begrepen, dan komen alle redelijke kosten ter verkrijging van voldoening buiten rechte voor zijn rekening. Indien AllePersberichten.nl gedeeltelijke betaling of betaling onder voorwaarde accepteert, behoudt AllePersberichten.nl het recht op volledige voldoening.
5. Indien AllePersberichten.nl tot maatregelen ter incasso van zijn vorderingen moet overgaan, is hij gerechtigd klant de incassokosten, waartoe mede de kosten voor juridisch advies behoren in rekening te brengen.

Artikel 11: Levering

Levering m.b.t het verspreiden van persberichten door AllePersberichten.nl vindt plaats bij publicatie van het persbericht van de klant op AllePersberichten.nl. AllePersberichten.nl poogt persberichten binnen 24 uur na toevoeging van klant in de database van AllePersberichten.nl te controleren en te publiceren op AllePersberichten.nl.

Artikel 12: Overmacht

Onder overmacht dient te worden verstaan, elke omstandigheid buiten de macht van AllePersberichten.nl om, die van dien aard is dat naleving van de overeenkomst in redelijkheid niet van AllePersberichten.nl kan worden gevergd (niet toerekenbare tekortkomingen in de nakoming). Onder overmacht wordt mede verstaan: oorlog, onlusten en vijandelijkheden van welke aard ook, blokkade, boycot, natuurrampen, epidemie�n, gebrek aan grondstoffen, verhindering en onderbreking van de transportmogelijkheden, storingen in het bedrijf AllePersberichten.nl, in- en uitvoerbeperkingen of -verboden en belemmeringen veroorzaakt door maatregelen, wetten of bestluiten van internationale, nationale en regionale (overheids-) instanties. Indien AllePersberichten.nl door overmacht de overeenkomst niet, niet behoorlijk of niet tijdig kan nakomen is AllePersberichten.nl gerechtigd de overeenkomst of het nog niet uitgevoerde gedeelte als ontbonden te beschouwen, dan wel voor bepaalde of onbepaalde tijd op te schorten, zulks ter keuze van AllePersberichten.nl. Ingeval van overmacht kan de klant AllePersberichten.nl niet tot schadevergoeding aanspreken.

Artikel 13: Toepasselijk recht

Op de door AllePersberichten.nl aangeboden content en de door AllePersberichten.nl gesloten overeenkomsten is uitsluitend Nederland recht van toepassing.

Artikel 14: Geschillenbeslechting

Alle geschillen van welke aard ook verband houdende met/voortvloeiende uit door AllePersberichten.nl aangegane overeenkomsten en door AllePersberichten.nl verrichte handelingen worden berecht door de bevoegde rechter in Nederland.

Artikel 15: Ongeldig, nietig of onuitvoerbaar

Indien een bepaald artikel, of enkele bepaalde artikelen van deze algemene voorwaarden of een op deze algemene voorwaarden gebaseerde aanvullende overeenkomst ongeldig, nietig of onuitvoerbaar is, zal dat artikel of deze artikelen worden vervangen door rechtsgeldige bepalingen die de bedoeling van dat artikel of deze artikelen zoveel mogelijk benaderen en / of geacht worden niet te bestaan en zullen de andere artikelen rechtsgeldig blijven.

Artikel 16: Slotbepaling

AllePersberichten.nl heeft het recht deze algemene voorwaarden tussentijds te wijzigen en de gewijzigde voorwaarden op bestaande overeenkomsten toepasselijk te verklaren. Wijzigingen in deze algemene voorwaarden worden van kracht 30 dagen na publicatie op de website van AllePersberichten.nl.

AllePersberichten
AllePersberichten.nl - Effectieve distributie van Nederlandse persberichten !

MKB Brandstof Tankpas




MKB Brandstof voert een campagne die zich richt op de werknemer. Doel van de campagne is om werknemers de baas te attenderen op de nationale tankpas van MKB Brandstof. Als trigger om dit te doen maken zij kans op een jaar gratis tanken. Zie verder www.mkb-brandstof.nl/tip_je_baas/ voor de volledige aktie.

MKB Brandstof heeft voor deze aktie aansprekende banners laten ontwikkelen.
De “Tip je baas” campagne wordt ondersteund met een aktiecommercial op radio 538.

MKB Brandstof biedt een tankpas voor élke ondernemer. Met de nationale tankpas van MKB Brandstof worden alle losse tankbonnen vervangen door één maandelijkse verzamelfactuur. De tankpas werkt via het vertrouwde transactie-netwerk van Travelcard en kan hierdoor overal worden gebruikt.
Dus niet alleen bij de grote merken, maar ook bij witte pompen, onbemande pompen en de Makro. MKB Brandstof richt zich op kleine wagenparken, van 1 tot 10 auto's. De meeste klanten hebben geen leaseauto maar een auto die is gekocht door het bedrijf (een vergeten marktsegment van maar liefst 450.000 auto's). MKB brandstof is het afgelopen jaar gegroeid van 2000 naar 7000 actieve tankpassen.

zondag 8 januari 2012

Plaats gratis en vrijblijvend uw klus




MKB Brandstof voert een campagne die zich richt op de werknemer. Doel van de campagne is om werknemers de baas te attenderen op de nationale tankpas van MKB Brandstof. Als trigger om dit te doen maken zij kans op een jaar gratis tanken. Zie verder www.mkb-brandstof.nl/tip_je_baas/ voor de volledige aktie.

MKB Brandstof heeft voor deze aktie aansprekende banners laten ontwikkelen.
De “Tip je baas” campagne wordt ondersteund met een aktiecommercial op radio 538.

MKB Brandstof biedt een tankpas voor élke ondernemer. Met de nationale tankpas van MKB Brandstof worden alle losse tankbonnen vervangen door één maandelijkse verzamelfactuur. De tankpas werkt via het vertrouwde transactie-netwerk van Travelcard en kan hierdoor overal worden gebruikt.
Dus niet alleen bij de grote merken, maar ook bij witte pompen, onbemande pompen en de Makro. MKB Brandstof richt zich op kleine wagenparken, van 1 tot 10 auto's. De meeste klanten hebben geen leaseauto maar een auto die is gekocht door het bedrijf (een vergeten marktsegment van maar liefst 450.000 auto's). MKB brandstof is het afgelopen jaar gegroeid van 2000 naar 7000 actieve tankpassen.

Bedrijfstoetsing.nl bied inzicht en zekerheid










Het individuele rapport voor consumenten en bedrijven

Bedrijfstoetsing.nl biedt consumenten en bedrijven inzicht en zekerheid over het bedrijf waar de consument een product wil kopen, of waar een bedrijf zaken mee wil doen. Een degelijk rapport met daarin alle relevante gegevens is nu ook voor consumenten en bedrijven eenvoudig verkrijgbaar via de aankoop van een individueel rapport voor de kostprijs van € 14,95.

Consumenten, zzp-ers, ondernemers, starters, en grotere bedrijven die op het punt staan een (online) aankoop te doen of een overeenkomst te sluiten hebben vaak behoefte aan meer zekerheid. Worden de producten of diensten die ik bestel en vooraf moet betalen daadwerkelijk geleverd? Is mijn aanbetaling in veilige handen?

Een rapport van Bedrijfstoetsing.nl geeft een helder beeld van de financiële status en historie van het bedrijf en de ondernemer erachter, voordat de aankoop wordt gedaan en de betaling plaatsvindt.

Een jaarabonnement voor bedrijven

Transparantie en betrouwbaarheid: het zijn twee kernwaarden van een bedrijf waar consumenten veel waarde aan hechten. Zij kopen immers steeds vaker (online) producten en diensten van een voor hen onbekende aanbieder. Vragen als ‘Kan ik dit bedrijf wel vertrouwen?’ en ‘Krijg ik het product wel dat ik zojuist heb betaald?’ vloeien hieruit voort. Met een abonnement van € 150,- op Bedrijfstoetsing.nl geeft een bedrijf openheid van zaken. Het overzichtelijke bedrijfsrapport is gratis beschikbaar voor (toekomstige) klanten. Zo neemt het bedrijf onzekerheid weg en wordt de omzet vergroot.


Winkelomschrijving



Bedrijfstoetsing.nl is een onderdeel van Ondernemingsscan B.V. Bedrijfstoetsing.nl is gevestigd in Laren NH, en is gestart in het najaar van 2010.

Achtergrond rapportages van Bedrijfstoetsing.nl

De informatie die wordt vermeld in de rapporten van Bedrijfstoetsing.nl is met de uiterste zorg samengesteld door EDR Credit Services, één van Nederlands grootste financiële informatiebureaus en onderdeel van DAS Rechtsbijstand. De rapporten worden samengesteld op basis van uitgebreid onderzoek door EDR, in combinatie met gegevens die zijn vastgelegd in het handelsregister van de Kamer van Koophandel. Op basis van deze rapporten bepalen kredietverstrekkers en/of banken of zij met bedrijven zaken willen doen. Met Bedrijfstoetsing.nl wordt dit ook voor de consument mogelijk gemaakt.

Doelgroep



Bedrijfstoetsing rapporten:


Iedereen die op het punt staat een financiële transactie te sluiten en behoefte heeft aan meer zekerheid op financieel vlak zoals:

• Consumenten die kopen bij webwinkels;
• Klanten van bedrijven die actief zijn in de bouw- en kluswereld;
• Autokopers (betrouwbaarheid autobedrijf ivm garantie e.d.);
• Leveranciers/groothandels die een kredietverhouding aangaan met hun afnemers;
• Uitzendbureau’s.



Bedrijfstoetsing abonnementen:

Bedrijven die er baat bij hebben dat twijfel over financiële betrouwbaarheid bij klanten wordt weggenomen zoals bijvoorbeeld;

• Webwinkels;
• Bouw-, klus-, schilders-, stukadoors-, hoveniersbedrijven etc;
• Autobedrijven.

Links

GRATIS BESCHIKBARE TOETSING


Als bedrijf uw eigen toetsing aanbieden


de totaaloplossing voor online boekhouding








Mijncijfersklaar.nl, dé nieuwe totaaloplossing voor online boekhouding

Mijncijfersklaar.nl: scannen, uploaden en klaar!

Boekhouden, salarisadministratie, jaaropgave en belastingaangifte in een!


Mijncijfersklaar.nl is de nieuwe totaaloplossing om de boekhouding volledig online te doen. Het pakket biedt tegen een vaste lage prijs per maand een complete oplossing aan voor het verwerken van de boekhouding, salarisadministratie, jaarrekeningen en de belastingaangiften. Het systeem werkt zeer eenvoudig. Klanten hoeven alleen maar hun facturen te scannen en alles wordt volledig automatisch verwerkt. Van A tot Z is alles rondom de boekhouding en rapportages zodanig geregeld dat de gebruiker geen zorgen meer heeft over deze activiteiten.

Boekhoudprogramma totaalconcept

KPI
Mijncijfersklaar.nl biedt u tegen een vaste lage prijs per maand een perfecte oplossing aan voor het verwerken van uw boekhouding, uw salaris-administratie, de jaarrekening en uw belastingaangiften. Van A tot Z is alles rondom uw boekhouding en rapportages zodanig geregeld dat u geen zorgen meer heeft over deze activiteiten. Het werkt voor u als gebruiker uiterst eenvoudig.
Vanaf € 85,- (excl. BTW) per maand worden deze activiteiten voor u verzorgd.

Bereken simpel zelf het verschil tussen wat u nu betaalt en de kosten van Mijncijfersklaar.nl! Transparant en eenvoudig, geen verrassingen achteraf. Door deze unieke eigenschappen is het boekhoudpakket zeer geschikt voor de boekhouding van MKB en het boekhouden voor ZZP'ers.
 
Maar er is meer. Behalve een goede afhandeling van uw administratie en het verzorgen van uw jaarrekening en aangiften, stellen wij de hoogwaardige adviesdiensten en accountantsdiensten van VDBA Advisory voor u ter beschikking. Hierdoor zijn specialistische adviesdiensten en/of bijvoorbeeld een accountantsverklaring binnen handbereik. Heeft u dergelijke diensten niet nodig, of wenst u deze op een andere wijze te laten uitvoeren, dan bent u vrij deze behoefte op een andere manier in te vullen. Mijncijfersklaar.nl is een online concept, waarbij door de samenwerking met VDBA Advisory een totaalconcept wordt aangeboden.

Direct starten met online boekhouden!


Gratis overstapservice

Als u hulp wilt bij het regelen van een goede overgang van uw huidige accountant of administratiekantoor naar Mijncijfersklaar.nl, dan kunt u gebruik maken van onze gratis service om de overstap voor u te regelen. Bij aanmelding kunt u aangeven van deze gratis service gebruik te willen maken. Wij nemen dan de taak op ons om de overgang professioneel en succesvol te laten verlopen.


Bent u ook uw te hoge accountantskosten zat? Word klant bij Mijncijfersklaar.nl!

Google- Meldingen - Freelance

EnerzijdsAnderzijds

Freelancers Gezocht

Live TV

 

Aanbevolen

 

KLA TV
KLA TV

   

Alex Jones TV
Americas Voice

   

RT Live News
RT USA TV

   

Classic-Arts-Showcase
Classic-Arts TV

   

Quello Concerts TV
Quello Concerts TV

   

   

 

Fashion Life Style

 

Fashion TV
Lifestyle Love TV

   

Fashion Secret TV
Beauty Secrets

   

Fashion One Live TV
NR One

 

Hells Kitchen TV
back to top